Retour

Home > Retour
LEES WAT ANDEREN OVER ONS SCHRIJVEN

Leefcomfort BV

Drs. W. van Royenstraat 1b
3871 AN Hoevelaken
Tel:. 033-489 33 89
E-mail: info@leefcomfort.nl
KvK nr. 85987069

KOM NAAR HOEVELAKEN
1. De grootste showroom
2. Met de meeste keuze

3. Eigen productie
4. Geen aanbetaling
5. Voor zorg en particulier
6. Uitsluitend goedgekeurde bedden

Openingstijden showroom:

Maandag: qq Alleen op afspraak.
Dinsdag: qqq 10:00 tot 17:00 uur.
Woensdag: q Alleen op afspraak.
Donderdag: q10:00 tot 17:00 uur.
Vrijdag: qqqq10:00 tot 17:00 uur.
Zaterdag: qq 10:00 tot 16:00 uur.
's Avonds: op afspraak geopend.
Zondag en feestdagen: altijd gesloten.  
LET OP! BEZOEK OP AFSPRAAK
GAAT ALTIJD VOOR

INFORMATIE HERROEPINGSRECHT EN RETOURNEREN LEEFCOMFORT PRODUCTEN

Herroepingsrecht & Retourneren:

“U heeft het recht uw online bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@leefcomfort.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.”

Onderaan deze pagina vindt u het herroepingsformulier wat u kunt verstrekken en verzenden.

Retour adres:

Leefcomfort
Drs. W. van Royenstraat 1
3871 AN Hoevelaken
Nederland

Indien een product beschadigd terug wordt gestuurd of de verpakking van het artikel niet goed was geprepareerd voor verzending en daardoor tijdens retourzending is beschadigd, zal onze klantenservice na constatering contact met u opnemen om tot een voor beide partijen redelijke oplossing te komen. Producten die via onze eigen bezorgservice zijn afgeleverd zijn meestal niet geschikt verpakt om het product onbeschadigd te retourneren en/of de de verpakking is dan niet meer bij u aanwezig. U dient er dan voor zorg te dragen dat deze artikelen afdoende beschermt en dat deze dusdanig verpakt worden om zonder schade bij ons te kunnen arriveren. Indien u twijfelt neemt u dan direct contact op met onze klantenservice.

U als klant bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending tot dat deze bij ons retour is gekomen.


© 2022 Leefcomfort. Alle rechten voorbehouden. Gerealiseerd door NIKU Solutions