• Ergonomische en Levenscomfort verhogende producten
BROCHURE

BROCHURE

Wenst u een gratis brochure te ontvangen?

THUIS DEMO

THUIS DEMO

Een gratis en geheel vrijblijvende thuisdemonstratie?

HAAL-EN BRENGSERVICE

HAAL-EN BRENGSERVICE

Vraag hier onze gratis en geheel vrijblijvende haal en breng service aan.

Verzending & Bezorging

VERZENDING & BEZORGING

Wat zijn de bezorgkosten?

Bezorging is in Nederland en België geheel gratis voor bijna al onze produkten met uitzondering van kleine artikelen. Bij producten en/of artikelen uit onze thuiszorg collectie, losse hoofdkussens, en andere kleine artikelen berekenen wij uitsluitend de verzendkosten. Bij Leefcomfort werken we niet met extra kosten achteraf en wij proberen zo transparant als mogelijk te communiceren.



Welke betaalmogelijkheden zijn er?

1. iDeal betaling
iDeal is de meest bekende betaaloptie in Nederland. Met iDeal kunt u via alle bekende banken online betalingen plaatsen. Deze transactie verloopt via het beveiligingsgedeelte van uw bank. iDeal betalingen kunnen worden verricht via onderstaande banken:

2. PayPal (Creditcard) betaling
PayPal is een van de grootste beveiligde online betaalservices ter wereld en wordt o.a. veel gebruikt door Ebay en Marktplaats.nl. Het voordeel van betalen via PayPal is dat wanneer u een bestelling niet ontvangen heeft, u het aanschafbedrag automatisch kunt laten terugstorten op uw rekening. PayPal wordt het meest gebruikt voor creditcardoverschrijvingen. Er kan ook betaald worden vanaf uw eigen ‘prive’ online PayPal rekening.

3. Betalen bij aflevering, thuis of in onze winkel
U heeft bij ons ook de mogelijkheid om bij aflevering te betalen. Omdat niet al onze meubels direct op voorraad zijn en het soms even kan duren voordat u uw producten in huis hebt is bij aflevering betalen een goede optie. Net als u,willen wij ook graag zekerheid hebben over de bestelling daarom hebben wij gekozen om deze manier van betalen ook aan te bieden. Wij kennen dan twee mogelijkheden

1. pinnen (let op het door u maximaal te pinnen bedrag, over het algemeen is dit € 2500,- per dag mits u niet het maximaal te pinnen bedrage naar beneden hebt laten bijstellen. Indien het te betalen bedrag het maximaal te pinnen bedrag overschrijd kunt u ook van te voren dit bij uw bank éénmalig laten bijstellen)  Helaas kan er vanuit het buitenland nog steeds niet gepind worden de EU is wel bezig dit aan te passen maar vooralsnog is dit niet mogelijk.

2. contant (graag gepast betalen)

4. Mister Cash.

Speciaal voor klanten uit België hebben wij de mogelijkheid om via Mister Cash af te rekenen.

5. Direct e-banking.

Speciaal voor onze Duitse klanten hebben wij de mogelijkheid om via Direct e-banking af te rekenen.


Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Kleine zendingen worden per bodedienst bezorgt en deze verzenden wij dezelfde dag indien het een voorraad artikel is en als de bestelling voor 16:00 uur binnen komt. Grotere producten leveren wij bijna altijd zelf bij u thuis af, zo voorkomen wij onnodige beschadigingen en dit werkt bijna altijd het snelst. Doorgaans worden deze producten binnen 7 tot 21 dagen bij u geleverd. Indien uw bestelling een product betreft wat speciaal voor u geproduceerd moet worden of wat wij moeten bestellen geldt hiervoor in beginsel een leveringstermijn van 4 tot 6 weken. Wilt u de exacte levertermijn weten neem dan eerst even contact met ons op.

Om een zo uitgebreid mogelijk assortiment te kunnen aanbieden zijn wij genoodzaakt te werken met verschillende leveranciers. Elke leverancier hanteert andere levertijden en voorwaarden waardoor de levertijd kan verschillen tussen +/- 3 werkdagen en 13 weken.

Waarom is mijn levering vertraagd?

Dit probleem komt zeer zelden voor omdat wij altijd de juiste leveringstermijn vermelden, echter we kunnen nooit uitsluiten dat een levering ooit eens vertraging heeft. Een klein aantal producten die Leefcomfort levert worden in het buitenland geproduceerd. Het grootste deel hebben wij echter op voorraad en kunnen wij direct leveren. Soms komt het voor dat een product met een langere levertijd een vertraging op loopt. De reden van vertraging kan diverse oorzaken hebben maar Leefcomfort zal ten alle tijden de hoogst mogelijke inspanning leveren om de levering van uw product zoveel mogelijk te bespoedigen.


Levering in België
Leefcomfort levert de grote producten ook gratis in België. Neem contact op met [email protected] of via +31 (0)33– 489 33 89 indien u als Belgische klant via de website niet uw betaling kunt voltooien.

Levering in Duitsland
Leefcomfort levert de grote producten ook gratis in Duitsland tot een afstand van 300 km, gerekend vanaf Hoevelaken tot bestemming . Neem contact op met [email protected] of via +31 (0)33– 489 33 89 indien u als Duitse klant via de website niet uw betaling kunt voltooien.


 

Zijn de Leefcomfort meubels gemonteerd of moeten wij deze zelf monteren?


Practisch al onze producten komen kant en klaar bij u binnen, slechts enkele kleinere producten en hoog-laag bedden zijn niet gemonteerd. Het monteren van deze producten is erg simpel en eenvoudig. De grotere producten/meubels leveren wij zelf af en voor plaatsing van meubels kunt u in onze webwinkel aangeven of u van deze service gebruik wilt maken. Wij gaan altijd uit van 1 man en maximaal 1 uur, dit geld voor onze fauteuils, banken, matrassen, ledikanten en hoog-laag bedden. Moeten wij met 2 man komen of zijn wij langer dan 1 uur bezig met het meubel te plaatsen dan willen wij dit vooraf weten, dit kunt u aangeven in onze webwinkel bij het betreffende artikel. Dit kan eigenlijk alleen gebeuren bij het plaatsen van een hoog-laag bed wat via een trap of lift omhoog moet. Het is belangrijk dat wij vooraf weten of wij een trap opmoeten om het product te kunnen plaatsen of dat er een lift is en wat het formaat van de lift is. Ook de vorm van de trap is belangrijk. Indien er geen trap hoeft te worden genomen dan kunnen wij met 1 man volstaan voor het plaatsen van het meubel.


Heb ik garantie op mijn aankoop?

Uiteraard hebt u garantie op onze producten. Op de luchtdichtheid van de luchtkern van onze Luchtcomfort matrassen krijgt u 10 jaar garantie en op de elektrische onderdelen 3 jaar garantie. Op onze eigen collectie relax en sta-op fauteuils geheel naar uw wensen en maten gemaakt geven wij 5 jaar CBW garantie.Op onze actie fauteuils, matrassen en hoog-laag bedden krijgt u 3 jaar CBW garantie. Op opruiming en demo meubels geven wij maximaal tot 3 maanden CBW garantie. Er zijn natuurlijk ook artikelen die een dermate lage prijs hebben dat er geen of een beperkte garantie wordt gegeven, dit staat dan bij dit artikel vermeld. Andere afspraken zijn uitsluitend geldig indien dit nadrukkelijk op de koop overeenkomst is overeengekomen. Mocht u m.b.t. garantie nog overige vragen hebben dan kunt u contact met ons opnemen op tel. nummer 033-4903389


Kan ik mijn gekochte meubel retourneren?
Al onze meubels uit de opruiming of de occassions of demo modellen kunt u retourneren, het zelfde geld voor onze hulpmiddelen, kijk voor meer informatie over retourneren op onze retourpagina. Al onze andere producten worden speciaal voor u besteld en/of vervaardigd, deze kunt u dan ook niet retourneren