• Ergonomische en Levenscomfort verhogende producten
BROCHURE

BROCHURE

Wenst u een gratis brochure te ontvangen?

THUIS DEMO

THUIS DEMO

Een gratis en geheel vrijblijvende thuisdemonstratie?

HAAL-EN BRENGSERVICE

HAAL-EN BRENGSERVICE

Vraag hier onze gratis en geheel vrijblijvende haal en breng service aan.

Veel gestelde vragen (FAQ)

Kan ik de producten bekijken en zo ja, waar dan?

Ja, dit kan in onze 1500 m² grote showroom, deze is gevestigd in Hoevelaken aan de Drs. van Royenstraat 1 (of kijk even bij http://www.leefcomfort.nl/onze-showroom)
U kunt zonder afspraak onze showroom bezoeken maar u kunt ook een afspraak maken. Bij ieder product staat vermeld of het product in onze showroom aanwezig is of niet.
Veel van onze artikelen worden speciaal op bestelling gemaakt, deze producten kunnen na het plaatsen van een bestelling niet meer geannuleerd worden en na aflevering worden deze producten ook niet meer terug genomen. Diegene die graag opgehaald willen worden om zich in onze showroom te oriënteren kunnen via ons contact formulier http://www.leefcomfort.nl/contact of via het formulier http://www.leefcomfort.nl/gratis-haal-en-breng-service dit aangeven wij nemen dan telefonisch contact met u op om datum en tijd af te spreken.
Natuurlijk kan men ook rechtstreeks telefonisch contact met ons opnemen op tel. nr. 033-4893389.
Ook is het mogelijk dat wij op afspraak met één van onze mobiele showrooms u bezoeken, wij kunnen dan minimaal 10 fauteuils of maximaal 3 hoog-laag bedden meenemen.
Ook dit kunt u via http://www.leefcomfort.nl/gratis-thuis-demo of http://www.leefcomfort.nl/contact aangeven

Wij zijn van maandag t/m vrijdag geopend van 09:00 tot 17:30 uur en op zaterdag van 9:00 tot 16:00 uur           

Op afspraak kunt u ook ’s avonds of op een dag dat wij gesloten zijn onze showroom bezoeken, hiervoor kunt u contact met ons opnemen op tel. nr. 033-4893389 of via ons http://www.leefcomfort.nl/contact formulier.

Het adres van onze showroom is:

Leefcomfort,
Drs. W. van Royenstraat 1,
3871 AN Hoevelaken.

Voor een kaart en routebeschrijving verwijzen wij u graag door naar de detailpagina van ons contact formulier

Wat zijn de bezorgkosten?

Bezorging is in Nederland en België geheel gratis voor alle produkten en/of artikelen, uitsluitend bij de kleine producten zoals onze thuiszorghulpmiddelen vragen wij een bijdrage in de handling en verzendkosten.
Bij deze producten passen wij een staffel toe die gelijk loopt met de verzendkosten van post.nl en is gewicht gerelateerd.
Bij Leefcomfort werken we niet met extra kosten achteraf en is alles transparant.



Welke betaalmogelijkheden zijn er?

1. iDeal betaling
iDeal is de meest bekende betaaloptie in Nederland. Met iDeal kunt u via alle bekende banken online betalingen plaatsen. Deze transactie verloopt via het beveiligingsgedeelte van uw bank. iDeal betalingen kunnen worden verricht via onderstaande banken:


2. PayPal (Creditcard) betaling
PayPal is een van de grootste beveiligde online betaalservices ter wereld en wordt o.a. veel gebruikt door Ebay en Marktplaats.nl. Het voordeel van betalen via PayPal is dat wanneer u een bestelling niet ontvangen heeft, u het aanschafbedrag automatisch kunt laten terugstorten op uw rekening. PayPal wordt het meest gebruikt voor creditcardoverschrijvingen. Er kan ook betaald worden vanaf uw eigen ‘prive’ online PayPal rekening.

3. Betaling bij aflevering.

Zie betaling bij aflevering.

4. Mister Cash.

Speciaal voor klanten uit België hebben wij de mogelijkheid om via Mister Cash af te rekenen.

5. Direct e-banking.

Speciaal voor klanten uit Duitsland hebben wij de mogelijkheid om via Direct e-banking af te rekenen.

 


Betalen bij aflevering

U heeft bij ons bij een aantal artikelen de mogelijkheid om bij aflevering te betalen. Omdat niet al onze meubels direct op voorraad zijn en het soms even kan duren voordat u uw producten in huis hebt is bij aflevering betalen een goede optie. Net als u,willen wij ook graag zekerheid hebben over de bestelling daarom hebben wij gekozen om deze manier van betalen ook aan te bieden. Wij kennen dan twee mogelijkheden

1. betalen per pin en bij overschrijding van uw maximaal te betalen bedrag per pin, evt. aangevuld met contant geld of een éénmalige machtiging

2. contant

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Kleine zendingen worden per bodedienst bezorgt en deze verzenden wij dezelfde dag indien het een voorraad artikel is en als de bestelling voor 16:00 uur binnen komt. Grotere producten leveren wij in bijna altijd zelf bij u thuis af, zo voorkomen wij onnodige beschadigingen en dit werkt bijna altijd het snelst. Doorgaans worden deze producten binnen 7 tot 21 dagen bij u geleverd. Indien uw bestelling een product betreft wat speciaal voor u geproduceerd moet worden of wat wij moeten bestellen geldt hiervoor in beginsel een leveringstermijn van 4 tot 6 weken. Wilt u de exacte levertermijn weten neem dan eerst even contact met ons op.
Om een zo uitgebreid mogelijk assortiment te kunnen aanbieden zijn wij genoodzaakt te werken met verschillende leveranciers. Elke leverancier hanteert andere levertijden en voorwaarden waardoor de levertijd kan verschillen tussen +/- 3 werkdagen en 13 weken.

Waarom is mijn levering vertraagd?                                                                                                                                                                            

 Dit probleem komt zeer zelden voor omdat wij altijd de juiste leveringstermijn vermelden, echter we kunnen nooit uitsluiten dat een levering ooit eens vertraging heeft. Een klein aantal producten die Leefcomfort levert worden in het buitenland geproduceerd. Het grootste deel hebben wij echter op voorraad en kunnen wij direct leveren. Soms komt het voor dat een product met een langere levertijd een vertraging op loopt. De reden van vertraging kan diverse oorzaken hebben maar Leefcomfort zal ten alle tijden de hoogst mogelijke inspanning leveren om de levering van uw product zoveel mogelijk te bespoedigen.


Levering in België
Leefcomfort levert ook gratis in België en Duitsland tot 200 km vanaf Hoevelaken. Neem contact op met [email protected] of via +31 (0)33– 489 33 89 indien u als Belgische of Duitse klant via de website niet uw betaling kunt voltooien.


Zijn de Leefcomfort meubels gemonteerd of moeten wij deze zelf monteren?
Practisch al onze producten komen kant en klaar bij u binnen, slechts enkele kleinere producten zijn niet gemonteerd. Het monteren van deze producten is erg simpel en eenvoudig. De grotere producten/meubels leveren wij zelf af en voor plaatsing van meubels gaan wij altijd uit van 1 man en maximaal 1 uur dit geld voor onze fauteuils, banken, matrassen, ledikanten en hoog-laag bedden. Moeten wij met 2 man komen of zijn wij langer dan 1 uur bezig met het meubel te plaatsen dan berekenen wij deze extra kosten aan u door. Dit kan eigenlijk alleen gebeuren bij het plaatsen van een hoog-laag bed wat via een trap of lift omhoog moet. Het is belangrijk dat wij vooraf weten of wij een trap opmoeten om het product te kunnen plaatsen of dat er een lift is en wat het formaat van de lift is. Ook de vorm van de trap is belangrijk. Indien er geen trap hoeft te worden genomen dan kunnen wij met 1 man volstaan voor het plaatsen van het meubel.


Heb ik garantie op mijn aankoop?                                                                                                                                                                            

 Uiteraard hebt u garantie op onze producten. Op onze eigen collectie relax en sta-op fauteuils geheel naar uw wensen en maten gemaakt geven wij 5 jaar CBW garantie.Op onze actie fauteuils, matrassen en hoog-laag bedden krijgt u 3 jaar CBW garantie. Op opruiming en demo meubels geven wij maximaal 1 jaar CBW garantie. Andere afspraken zijn uitsluitend geldig indien dit nadrukkelijk op de koop overeenkomst is overeengekomen. Mocht u m.b.t. garantie nog overige vragen hebben dan kunt u contact met ons opnemen op tel. nummer 033-4903389


Kan ik mijn gekochte meubel retourneren?
Al onze meubels uit de opruiming of de occassions of demo modellen kunt u retourneren, het zelfde geld voor onze hulpmiddelen en scootmobielen, Neem via dit http://www.leefcomfort.nl/contact formulier contact met ons op en licht uitgebreid de reden van retournering toe. Al onze andere producten worden speciaal voor u besteld en vervaardigd, deze kunt u dan ook niet retourneren


 Staat uw vraag er niet bij? Stel hem dan via het http://www.leefcomfort.nl/contact, één van onze medewerkers neemt dan z.s.m. contact met u op.