Ergonomische en Levenscomfort verhogende producten

Keurmerk webwinkel

Gratis haal-en brengservice Gratis brochure Gratis thuis demo

Leefcomfort
BROCHURE

BROCHURE

Wenst u een gratis brochure te ontvangen?

THUIS DEMO

THUIS DEMO

Een gratis en geheel vrijblijvende thuisdemonstratie?

HAAL-EN BRENGSERVICE

HAAL-EN BRENGSERVICE

Vraag hier onze gratis en geheel vrijblijvende haal en breng service aan.

Retour Pagina

INFORMATIE HERROEPINGSRECHT EN RETOURNEREN LEEFCOMFORT PRODUCTEN

Herroepingsrecht & Retourneren:

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen.

U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via onze contact pagina. .

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is,

Onderaan deze pagina vindt u het herroepingsformulier  wat u kunt invullen en versturen.

 

Retour adres kleine verpakkingen:

Leefcomfort
Drs. W. van Royenstraat 1,
3871 AN Hoevelaken.
Nederland

Retour adres grote en/of zware verpakkingen:

Leefcomfort
Hogenbrinkerweg 12,
3871 KN Hoevelaken.
Nederland

Uitzonderingen Retourneren

A. Bij verzegelde producten. Wanneer de verzegeling verbroken is zijn deze producten niet te retourneren.
B. Producten die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden.
C. Producten die duidelijk persoonlijk van aard zijn.
D. Producten die snel kunnen bederven of verouderen.
E. Producten waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop de ondernemer geen invloed heeft.
F. Producten / meubelen die als zelf montage pakket worden geleverd en vervolgens door de klant zelf zijn gemonteerd en daarna weer gedemonteerd.
G. Voor audio en video opnamen en computersoftware waarvan de consument de verzegeling heeft verbroken.
H. Producten die indien uit originele verpakking is gehaald en is gebruikt vanuit hygiënisch oogpunt niet meer kunnen worden verkocht o.a matrassen, hoofdkussens, beddengoed etc.
I. Producten die door het zelf monteren van de klant of onkundig handelen van de klant zijn beschadigd.
J. Breekbare, of producten die gemakkelijk kunnen beschadigen die bij het retour zenden niet deugdelijk zijn verpakt en/of niet afdoende beschermd zijn waardoor deze beschadigd bij Leefcomfort zijn gearriveerd. Consument is zelf verantwoordelijk voor  retourzending.

Bij de meeste van onze producten staat in de webwinkel al duidelijk aangegeven of deze zijn te retourneren en/of annuleren. U moet dan bij het plaatsen van uw bestelling dan ook aan vinken dat u van deze regel op de hoogte bent, vinkt u dit niet aan dan kunt u uw bestelling ook niet afronden. Veel van onze producten worden speciaal op bestelling vervaardigd en/of geheel op maat gemaakt, of speciaal voor u besteld. Daarom zijn deze producten niet meer te annuleren of te retourneren.

Let op: Artikelen die u zelf dient te monteren, worden alleen retour genomen als deze bij ons worden aangeboden en blijkt dat het artikel en/of product niet gemonteerd is geweest. Wij nemen dus geen artikelen terug die eerst door u zelf zijn gemonteerd, en vervolgens weer gedemonteerd. Hier worden geen uitzonderingen op gemaakt.

Alleen als er sprake is van transportschade en wij het artikel opnieuw moeten bestellen kan er in overleg met de salesmanager van Leefcomfort worden besloten dat u het artikel en/of product mag monteren en gebruiken tot het vervangende artikel bij ons binnenkomt en bij u afgeleverd wordt.

Na ontvangst van de retourzending zal het product- of producten worden gecontroleerd en indien deze aan bovengestelde eisen voldoet/doen zal het volledige aankoopbedrag inclusief verzendkosten binnen 14 dagen worden gecrediteerd op uw rekening. U wordt hier natuurlijk over bericht per e-mail.

Indien een product beschadigd terug wordt gestuurd of de verpakking van het artikel niet goed was geprepareerd voor verzending en daardoor tijdens retourzending is beschadigd, zal onze klantenservice na constatering contact met u opnemen om tot een voor beide partijen redelijke oplossing te komen. Producten die via onze eigen bezorgservice zijn afgeleverd zijn meestal niet geschikt verpakt om het product onbeschadigd te retourneren en/of de de verpakking is dan niet meer bij u aanwezig. U dient er dan voor zorg te dragen dat deze artikelen afdoende beschermt en dat deze dusdanig verpakt worden om zonder schade bij ons te kunnen arriveren. Indien u twijfelt neemt u dan direct contact op met onze klantenservice.

U als klant bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending tot dat deze bij ons retour is gekomen.

Herroepingsrecht formulier

  • Ik/Wij (*) deel/delen (*) u hierbij mede dat ik/wij (*) onze overeenkomst betreffende de verkoop van de volgende goederen/levering van de volgende dienst (*) herroep/herroepen (*): (*) Doorhalen wat niet van toepassing is.