• Ergonomische en Levenscomfort verhogende producten
BROCHURE

BROCHURE

Wenst u een gratis brochure te ontvangen?

THUIS DEMO

THUIS DEMO

Een gratis en geheel vrijblijvende thuisdemonstratie?

HAAL-EN BRENGSERVICE

HAAL-EN BRENGSERVICE

Vraag hier onze gratis en geheel vrijblijvende haal en breng service aan.

Retour Pagina

KAN IK MIJN GEKOCHTE LEEFCOMFORT PRODUCTEN RETOURNEREN?

U heeft een product gekocht op de webshop van Leefcomfort. Helaas is er iets mis met uw bestelling, dit kan zijn schade bij levering, een verkeerde levering of u bent niet tevreden over het product. Leefcomfort is net zoals elke andere winkel verplicht om binnen 14 dagen producten retour te nemen indien onbeschadigd en in de originele verpakking. Speciaal in bestelling genomen producten of producten die speciaal voor u worden vervaardigd kunnen na het plaatsen van de bestelling niet meer worden geannuleerd en ook niet na aflevering worden geretourneerd. Voor verdere voorwaarden verwijzen wij u graag naar: ‘’Voorwaarden voor retourzendingen’’. Let op! Meldt de schade binnen 2 werkdagen nadat u het product ontvangen heeft.

Indien u een product wenst te retourneren kunt u dit uitsluitend doen via ons retourformulier wat u kunt downloaden. Gaat het over een klacht dan graag een uitgebreide omschrijving van de klacht en een aantal duidelijke foto’s m.b.t. de eventuele klacht. Gelieve uw eventuele klacht en/of uw retourzending via ditformulier aan ons te melden. Om uw retour correct en snel te verwerken is het noodzakelijk dat u de aangegeven stappen volgt. Reageer uitgebreid met omschijving van uw klacht en u ontvangt binnen één werkdag een e-mail met hierin de instructies voor het retour zenden van de artikelen, of neem contact op met ons.

Voorwaarden retourzendingen

Aan retourzendingen zijn enkele algemene voorwaarden verbonden. Hieronder staat kort beschreven welke voorwaarden Leefcomfort hanteert bij een retourzending.

Hoe te retourneren:
Een product wat retour komt wordt alleen in behandeling genomen wanneer het product, ongeschonden, in originele verpakking en in een stevige verzenddoos word geretourneerd. Wees dus voorzichtig met het uitpakken van uw bestelling, zodat u de originele verpakking kunt hergebruiken. U kunt uw retourzending versturen naar:

Leefcomfort,
Drs. w. van Royenstraat 1,
3871 AN Hoevelaken

Indien uw bestelling beschadigd is of niet compleet neem dan altijd contact op met ons. Wij zullen samen met u het probleem bespreken en u helpen het probleem op te lossen.

Tot wanneer retourneren:
Het recht op retour vervalt binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling. Met de volgende voorwaarden moet u dan echter wel rekening houden:

> Op maat gemaakte producten (zoals speciale bekleding, fauteuils, hoog-laag bedden of producten die wij speciaal voor u hebben besteld) kunnen niet geretourneerd worden.
> Retouren worden alleen in behandeling genomen wanneer de bestelling ongeschonden is en in originele verpakking. Bij gebruikssporen of beschadigingen behoudt Leefcomfort zich het recht de retour te weigeren.

Verwerking retourzending:
Stuur ons altijd een track en trace code van uw retourzending. Wanneer wij deze retourzending ontvangen wordt deze in behandeling genomen. Binnen de wettelijke retourneringstermijn van 30 dagen wordt u geld teruggestort. Indien u een nieuw product wilt ontvangen zullen wij dit samen met u afstemmen.

Kosten retourzending: 
Indien u niet tevreden bent over een product en u deze retour wilt zenden zijn deze kosten voor de koper. Bij producten die vanwege een beschadiging of het door u ontvangen van het niet juiste product wat u besteld had, omgeruild dienen te worden zijn de retourkosten voor Leefcomfort. Bij producten die beschadigd zijn of gebruikssporen vertonen behouden wij ons het recht de retour te weigeren of de schade in rekening te brengen.