Volg ons!

Geschillen commissie)

Geschillen commissie

Klanten service pagina

We raden u aan om eventuele klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te klikken om direct met  ons te mailen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via de Geschillencommissie: Kijk eerst eens op de betreffende pagina van het CBW voor de mogelijkheden en alle vragen. Hieronder vindt u het adres.

Geschillencommissie Wonen
Postbus 90600
2509 LP DEN HAAG
tel: 070-310 5310
fax: 070-365 8814
www.degeschillencommissie.nl

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

 

Wij gebruiken cookies om de website goed te laten functioneren.
Klik op akkoord om door te gaan. 
Lees meer